Re: logi systemowe.

On Fri, Jul 26, 2002 at 10:27:52AM +0200, Simo^ wrote:

> mianowicie
> konsole

> Tak. Jak siedze sobie przy serverku i np korzystam z BitchX to mi wywala na
> okno Eth0 entered promisc mode. tak samo sie dzieje gdy nikt nie jest
> zalogowany to tez wyrzuca.

Poszukaj w /etc/syslog.conf wpisu z /dev/console i wyrzuć ( albo zmień na
/dev/tty8 lub /dev/null).

  eloy
--
 --Krzysztof-eloy-Krzyżaniak-----------------------eloy-@-transilvania-eu-org--

           Co noc zasypiamy twarzą w twarz frontem do tej samej rzeki
            Ile sił tylu nas czeka u bram, lecz czy starczy nam sił