serwer cd...

witam
ciekawi mnie jeszcze ten pewny siebie ton pochodzacy
od *bsd i nie ma co porownywac systemu od razu po instalacji
bo po co by byli admini?;)
jezeli chodzi o sprzet to *bsd moze sobie pomazyc, ale jezeli
chodzi o wydajnosc, stabilnosc itp to mam nadzieje,
ze linux wypada rownie dobrze
(tylko nie moge natrafic na jakies fachowe testy...)

i teraz pytanko
gdybyscie mieli postawic serwer (taki dosc wazny)
to wybralibyscie linuxa (debian) czy cos z rodziny
*bsd, teoretycznie wiekszosc uwaza, ze bsd jest lepszy
na server
powiedzmy mam dosc dobra znajomosc linuxa, a bsd?
no powiedzmy, ze moze zainstaluje i to co sie pokrywa
z linuxem to zrobie ;) w takiej sytuacji oplaca sie uczyc
*bsd (oczywiscie poza aspektem nauki dla nauki
bo to juz inna sprawa;))

pozdr

SKula