Re: offtopic: karta pcmcia eusso

On Thursday 25 July 2002 08:18, teon@pentagon.eu.org wrote:
> Witam wszystkich
>
> Szybkie pytanko, mam karte PCMCIA 10/100 Mb ethernet - Eusso, czy komus
> udalo sie uruchomic ja pod Linux'e ??? Cardmanager nie wykrywa jej w zaden
> sposob (patrz -> nie laduje zadnych modulow), po zaladowaniu modulu
> rtl8139too (realtek), uzadzenie eth0 zostalo wykryte, ale skoro to nie jest
> driver dla PCMCIA, nie pujdzie... ??
>
> Bylbym niezmiernie wdzieczny za jakiekolwiek sugestie
>
> Pozdrawiam

witam w klubie ostatno mialem ten zam problem z karta PCMCIA firmy
Planet, te same problemy plus konflikt na przerwaniach gzy chialem zaladowac modul recznie,podejzewam ze ten model ktory
mialem chodzi tylko pod winda
(cos jak win modemy) wymiana na PCMCIA D-Link DE-660 pomogla
Cardmanager wykrywa ja automatycznie i laduje modul ne2k moze to ten sam problem