Re: Samba jako PDC

> Rozroznienie na 'Win2k+ i starsze' wynika z tego, ze w np. NT4 mozna zaznaczyc
pole w stylu 'nie tworz konta maszyny / konto maszyny juz istnieje (nie pamietam
dokladnie)' i zanim dodaje sie taki komputer do domeny recznie tworzy sie
machine trust account. Wtedy wystarczy podczas dodawania komputera do domeny
podac jakies konto figurujace w domain admins w smb.conf. W przypadku Win2k+ nie
ma mozliwosci zaznaczenia takiego pola i w rezultacie Windows probuje utworzyc
to konto automagicznie korzystajac z przywilejow podanego konta. Odpowiedzi na
pytanie dlaczego samba nie umie sobie z tym poradzic w tym punkcie chociaz
domyslnie chodzi z prawami root'a nie udziele bo nigdy do niej nie doszedlem.

no tak. jedyne ale to takie ze u mnie konto maszyny de facto nie istnieje, bo
jest tworzone tym add user scriptem. dlatego tym bardziej sie dziwie. no ale
coz. napisze na sambe, zobaczymy co oni odpowiedza. forwardne Ci odpowiedz :)

Radosław Antoniuk