From: Robert Rakowicz
Date: 24 lipiec 2002 21:06:27
To: Rados3aw Antoniuk
Cc: Debian-PL
Subject: Re: Samba jako PDC

Rados-B3aw Antoniuk <radek@lodz.debian-pl.org> writes:-A

Czesc,

> [1 <text/plain; iso-8859-2 (quoted-printable)>]
> Mam konfiguracje jak wyzej. Nie moge jednak dolaczyc komputera do domeny z
innego konta niz root, a przeciez "domain admin group" po to jest, zeby
zdefiniowac a'la domain adminow. A oni maja prawo joinowania, wiec dlaczego
jak podam kogos kto jest podany w domain admin group to dostaje error ze
konto jest kontem uzytkownika, a nie maszyny" ?
> Konta maszyn tworze dynamicznie ( w smb.conf jest add user script ....)
> Ma ktos pomysl? Czyzby dlatego ze konta sa automatycznie tworzone to musi
to byc robione z root-a sambowego? bez sensu...

ustaw pozadnie dlugosc lini.
To co opisujesz jest O.K. Mozesz podac "domain admin group" i jest
O.K. Jesli chcesz nowy kompi do domeny dolaczyc to musza byc zmienione
min 2 pliki ( passwd i smbpasswd ) Zgadnij kto moze je edytowac :)

Pozdrawiam/Gru_/Regards
Robert Rakowicz
--
Robert Rakowicz