Re: sb16 na isa - konflikt IRQ

Pewnego pięknego dzionkaMon, 22 Jul 2002 19:57:46 +0200
SK <voodooch@pf.pl> stwierdził(a):

>Witam,

 >  Mam soundblastera 16 na ISA (IRQ=5).
 >  Przy pomocy modconfa dodalem modul sb, ale pojawil sie problem -
 >  modconf ustala przerwanie na 7. Kiedy dodalem w linii polecen IRQ=5
 > modul nie zaladowal sie.
 >  Przy starcie systemu pojawia sie konflikt przerwan (IRQ=7), ale nie
 >  wiem z jakim urzadzeniem (jak to sprawdzic?).
 >  Czy ktos mial podobny problem?

Miałem chyba to samo. Sb 16 Vibra (EISA wersja Plug & Pray) strasznie
żarła mi się z 3Com509B.
Zajęte (a dokładniej używane ) przerwania możesz zobaczyć w pliku
/proc/interrupts

Ta twoja karta to jest PnP? Na jakim kernelu jedziesz ? Używałeś isapnptools ?

--
Sławomir Jeliński