Sendmail- krycie loginow uzytkownikow.

Witam,

	Zastanowila mnie sprawa krycia loginow uzytkownikow w wysylanych
listach. Jezlei np. jkowals wysylal listy uzywajac serwera smtp
pocztowy.com wszedzie jego jkowals zamienialo sie w Jan.Kowalski i w ten
sposob w polach from, reply-to, return-path mamy
Jan.Kowalski@pocztowy.com.
	Oki, wiem... cisnie sie Wam pewnie na usta, uzyj genericstable.
Otoz chcialem pouczyc sie pisania rulesetow i czytam rozne dokumenty, stad
zapragnowalem napisac/zmodyfikowac jeden.
	Genericstable zalatwia to w afaik S96.

	Sprobowalem podejsc do tej sprawy w taki sposob, ze do rulsetu
prasujaego finalnie adresy (4.) dopisalem 2 linijki. Wspomniany rulset
wyglada teraz tak:
S4

R$* <@>                 $@               handle <> and list:;
R$* < @ $+ . > $*       $1 < @ $2 > $3
R$* < @ *LOCAL* > $*    $1 < @ $j > $2
################### MOJE
R$+<@$=w>$*             $: <$(remap $1 $: $1@$2 $)> $3
R<$+@$+>$*              $: $1 <@$2>     $3
###################
R$* < $+ > $*           $1 $2 $3             defocus
R@ $+ : @ $+ : $+       @ $1 , @ $2 : $3     <route-addr> canonical
R@ $*                   $@ @ $1              ... and exit
R$+ % $=w @ $=w         $1 @ $2              u%host@host => u@host

Oczywiscie dorzucilem jeszcze drobny wpis z remap'em jako hashowana baza.
Dziala jak trzeba. Czy uwazacie, ze jest bledny ? Jezeli tak, dlaczego?
Kazda konstruktywna uwaga wskazana.
	Zeby nie bylo, to dorzuce jescze definicje wlasnego pliku .mc:
VERSIONID(`@(#)sendmail.mc      8.9.3-21 (Debian) 20000309')
OSTYPE(debian)dnl
FEATURE(`always_add_domain')dnl
FEATURE(`nouucp')dnl