Re: Gnome2

> w porownaniu z gnome-applets a 1.4 - gnome-applets2 jest biedny :(

> z pakietow

> deb http://ftp.uk.debian.org/debian/ ../project/experimental main
> deb http://www.hadess.net/ /debian/

Mógłbyś mi jeszcze przybliżyć instalację?
Chodz mi o to czy odinstalowałeś wczesniej Gnome 1.4, czy instalowałeś na 1.4? Ja próbowałem zainstalować, ale wyskakują zależności, nie było by w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, że apt twierdzi, że brakuje gnome-utils, a po apt-get install gnome-utils twierdzi, że pakiet jest zainstalowany (no bo faktycznie jest).

pozdrawiam,
Piotr G.

--

   |  To, że siedzę przed komputerem 25 godzin na dobę |