Re: RTLinux

Pewnego pięknego dnia Sat, 20 Jul 2002 02:43:04 +0200
szeryfap <szeryfap@wp.pl> napisał co następuje:

> Może ktoś się na tym trochę zna?
> Wykorzystuję kompa jako przester do gitary ale
Hej, ja ci dużo nie pomogę, ale mam prośbę czy mógłbyś cos bliżej napisać o Linuxowym muzykowaniu? Jakich programów użwasz itd.
Tak się składa, że niedawno się przesiadłem na Linuxa i jedenego mi brakuje, właśnie programów muzycznych. mam SBLive!, którą pod Win, wykorzystywałem na wszelkie możliwe sposoby, a pod Debianem niestety nie wiem jak....

pozdrawiam,
Piotr G.

--

   |  To, że siedzę przed komputerem 25 godzin na dobę |