RTLinux

Może ktoś się na tym trochę zna?
Wykorzystuję kompa jako przester do gitary ale linux daje duze opużnienia. Słyszałem że RTL może pomóc. Zastanawiam się tylko czy trzeba dla niego pisać specjalne programy wylorzystujące jego specyficzne funkcje czy też karzdy program będzie działał w czasie rzeczywistym jeżeli skompiluję sobie takie jajo? A jeśli tak czy zwięszy to wydajność całego systemu, to znaczy czy np. Mplayer nie będzie się przycinał? (mam procka k6-2 450 i troszeczkę się przycina)

Pozdrawiam DebGurusów