Re: procmail

On 19 Jul 2002, Jaroslaw Zieba wrote:

> W liście z pią, 19-07-2002, godz. 14:09, Mirek Grochowski pisze:
> [...]
>
> ty groszek nabijasz jakies statystyki top mailer na grupie ???,
ale o co chodzi?

> moje pytanie jest o sposob zapisania jakies regulek w grupie a nie o
> skladnie !!!
Skoro wpisales co wpisales to ja napisalem tylko, ze cos jest nie tak. A
co? mylilem sie?
Pewnie jakby nie ten tekst to za dwie godzny pytalbys jak zrobic zeby
wszystkie maile z .*onet.pl kierowalo do onet. :-)))

no to wszystkim pa, jade w tatry i przez 10 dni bede mial dostep jedynie
do gor i piwa. ;)

--
mirek