Re: Gnome2

W liście z wto, 21-05-2002, godz. 13:33, Piotr G. pisze:
[...]
> A pakiet Gnome-applets2 ?
w porownaniu z gnome-applets a 1.4 - gnome-applets2 jest biedny :(

> Instalowałeś z src, czy z pakietów?
z pakietow

deb http://ftp.uk.debian.org/debian/ ../project/experimental main
deb http://www.hadess.net/ /debian/

> Słyszałem, że metacity ma być lżejszy i szybszy od Sawfisha, możesz bliżej opisać jego wady?
no podobno tak, ale jakos tego nie zauwazylem, a wrecz przeciwnie,
uruchamianie metacity przy starcie trwa znacznie dluzej niz w przypadku
sawfisha

> Np jakich?
sawfish2 :
- nie zapamietuje historii polozenia okien
- nie zapamietuje historii rozmiarow okien
- nie zapamietuje historii atrybutow okien
- nie dziala w nim skip tasklist
- brakuje integracji z gnomem (w 1.4 istnial pakiet sawfish-gnome, co
widac bylo w gnome-control-center)
to chyba tyle co na razie zauwazylem

> A jak zostało rozwiązane robienie skrótów na pulpicie, poprawione coś jest,
> czy dalej trzeba to robić ręcznie?
poprawili to
ale np nie dziala drag&drop pomiedzy okienkami ktore zawieraja view as
list ikons

> A dało by się posadzić Gnome2 obok Gnome, tak na wszelki wypadek?
hmm, czesc nazw pakietow pokrywa sie, ale pytanie jest po co ... skoro
pod gnome2 ogolnie dzialaja pakiety spod 1.4 - wyjatkiem sa np. applety

Pozrdawiam
jaro