Re: Gnome2

> No ja mam postawionego gnome2, jest ql, ale przyznam szczerze ze wkurza
> mnie brak apletow do ktorych przyzwyczail mnie 1.4, no a niestety pod 2
> nie dziala zaden aplet z 1.4 ... buuu

A pakiet Gnome-applets2 ?

> na dzien dzisiejszy instalacja przebiega raczej sprawnie

Instalowałeś z src, czy z pakietów?
Jeżeli z pakietów to skąd?

> Wszystko zalezy co chcesz miec pod tym gnome2, mozna przesiasc sie z
> sawfisha na metacity, choc wg mnie to taki troche sredni wybor.

Słyszałem, że metacity ma być lżejszy i szybszy od Sawfisha, możesz bliżej opisać jego wady?

> W gnomie2 pojawila sie tez nowa wersja sawfisha ktora stracila troche na
> funkcjonalnosci, nie dzial w niej czesc opcji.

Np jakich?

> Pozatym integralna czescia systemu stal sie nautilus, ktory zyskal duzo
> na swojej szybkosci w porownaniu z wersja pod 1.4, ale jest jeszcze
> wciaz bardzo niestabilny, i lubi sie ni stad ni z owad wysypac

A jak zostało rozwiązane robienie skrótów na pulpicie, poprawione coś jest, czy dalej trzeba to robić ręcznie?

> Oglnie powiem ci tak, mam posadzonego u siebie i gnome2 i kde3,

A dało by się posadzić Gnome2 obok Gnome, tak na wszelki wypadek?

pozdrawiam
Piotr G.
--

   |  To, że siedzę przed komputerem 25 godzin na dobę |