Re: Gnome2

On Tue, May 21, 2002 at 12:26:13PM +0200, Piotr G. wrote:
> Cześć.
>
> Czy ktoś próbował moze instalować już Gnome 2? Czy są z tym jakieś problemy, czy też przebiega wszystko pomyślnie. Planuję się w to pobawić i chciałbym wiedzieć na co zwrócić uwagę.

Bez problemów. Z tym, że instalowałem wszystko od nowa (usuwając uprzednio
całkowicie gnome1.4).

  eloy
--
 --Krzysztof-eloy-Krzyżaniak-----------------------eloy-@-transilvania-eu-org--

    Gut morning! Ja ... chciałbym ... moje pieniądze ... many ... mein many,
    tu umieścić ... wasz bank ... konto na hasło ... Fersteien?!