Re: mc

czesc,

na SunOS-ach tez sie wiesza. Nie wiem czy zawsze, ale zadaze sie, ze jak
sie go zostawi na noc i przyjdzie rano to trzeba to zakilowac, bo dziwnie
zajmuje kilkadziesiat % CPU, choc nic niby nie robil. mc jest
niepotrzebny, mozna sie bez niego obejsc. W najgorszym przypadku napisac
krotkie skrypty badz ustawic aliasy.

Pz,
Maciej Bobrowski