Re: GHO Linuxa

On Wed, 17 Jul 2002 00:03:33 +0200 (rodkowoeuropejski czas letni)
"pawelek_@irc.pl" <pawelek_@irc.pl> wrote:

> Witam

hej

> Mam pytanie czy mozna zrobic obraz linuxa cos podobnego jak gho pod
> windows? Jezeli tak to moze ma ktos opis lub adres www z opisem.

a moglbys napisac co to jest to 'gho' ? a przynajmniej podac pelna nazwe
tego (?)programu(?) ? tu mamy w wiekszosci urzytkownikow debiana i nie
kazdy z nich (ba mysle ze niewielu) zna duzo nazw programow dla windows.

domyslam sie, ze chodzi ci o obraz partycji na ktorej jest jest
zainstalowany linux. polecam twojej uwadze www.partimage.org no i watek
pt. 'partycja' z 9 lipca.

> Z gory dzieki.

alez nie ma za co ;)