Re: Proxy

alex@syjon.fantastyka.net wrote:
[...]
: On Tue, Jul 16, 2002 at 03:50:59PM +0200, Webmaster wrote:
: > Witam
: >
: > Zainstalowalem sobie squida na woodym. Kernel 2.4.18
: > Mam takie pytanie: na jakiej partycji lepiej squid bedzie dzialal?
: > teraz mam wydzielona specjalna partycje i jest ona ext2. Oplaca sie np na raisefs czy ext3?
: >
: > Chodzi glownie o wydajnosc. Owa partycja jest zrobiona na macierzy dyskowej :)
:
: Oplaca sie - RAID0 + reiserfs.
                       ^^^^^^^^

Zależy od ruchu. Przy małym - można, jak ktoś lubi reiserfs, przy wiekszym
narzuty na obciążenie procka powodowane przez operacje na reiserze będą
powodować wyraźny spadek wydajności całego systemu. A squid ma możliwość
ładnego pohashowania spoola, więc filesystem nie musi mieć powalająco
wydajnej obsługi dużych katalogów.

--
Daniel Podlejski <underley@underley.eu.org>
   ... She fell in love with his greasy machine