Gdzie zniknęła Konfiguracja Sawfisha.

Witam,

Wczoraj zrobiłem sobie apt-get update (Sid, kernel 2.4.18), po zrestartowniu X-ów, zniknęły mi pulpity, został tylko jeden. Problem jest w tym, że zniknęła także konfiguracja do Sawfisha. Nie ma opcji konfiguujących go ani w menu, ani w Gnome Control Center. Czy ktoś z szanownych grupowiczów spotkał się z czymś takim? Jak odpalić konfigurację, przecież z jednym pulpitem to trochę niewygodnie. A może da się to zrobić w Gnome Control Center wpisując w opcjach wyboru Menedżera okien odpowiednią komendę konfiguracyjną, tylko jaką?
Szukałem w dokumentacji i na stronie Sawfisha, ale nie znalazłem tam nic, co by mogło mi odpowiedzieć na to pytanie.

Pozdrawiam i życzę miłego dzionka,
Piotr G.

--

   |  To, że siedzę przed komputerem 25 godzin na dobę |