Re: outlook i proxy

W liście z wto, 16-07-2002, godz. 09:32, Janusz A. Urbanowicz pisze:
> No... jeszcze ftp i gopher.

Będę zobowiązany, gdy ktoś mi wreszcie poda jak ze squida zrobić proxy
ftp - naprawdę. Ale nie takiego, co mi zproxuje wywołanie z
przeglądarki, ale takiego co będzie pełnił taką funkcję dla "normalnego"
klienta ftp. AFAIK tego na squidzie zrobić się nie da (i dlatego uważam,
że squid to proxy WWW /WWW != HTTP/).

Miłego dnia

Paweł Mirończuk
(MCNE/CNI/LCE)