Re: xintetd

Daniel Podlejski wrote:

Marcin Owsiany wrote:
[...]
: O ile się nie mylę, to DJB napisał kiedyś exploita do ineta, który
: wykorzystuje fakt, że istnieje tylko jedno ograniczenie "globalne", a
: nie ma ograniczenia per-IP.

Z jednej strony by się przydało w inetd, a z drugiej da się w prosty sposób
zrealizować lepiej - na poziomie firewalla (iptables + patch recent z
patch-o-matica)

Akurat xinetd jest to fajniejsze, szczególnie kiedy jest kilka aliasowanych interfejsow i trzeba na tym samym porcie odpalic rozne uslugi. Coprawda niepodoba mi sie skryp przerabiajacy inetd na xinetd. Wydaje mi sie ze fajniej to wyglda kiedy jest katalog xinetd a w nim poszczegolne uslugi w plikach i elegancko includy.

Pozdrowionka
User