smb over masq

Hello debian-user-polish,

  Mam następujący problem.

  dana jest sieć blokowa (IP 192.168.0.x) gdzie głównie szaleją
  Łyndołsy i Obsraczenie sieciowe

  dany jest serwer 192.168.0.81 i 192.168.1.1 (dwie karty sieciowe

  który robi maskaradę dla domowych dwóch komputerów: 192.168.1.2 i
  .1.3 na których również szaleją Łyndołsy

  I teraz w obsraczeniu sieciowym 1.2 i 1.3 widzę grupę BLOK, mogę do
  niej wejść i zobaczę komputery blokowców oraz SERWER (tam Samba
  jest)

  Problem: próbując wejść do zasobów komputera z zewnątrz dostaję
  komunikat że nie ma takiego adresu. jak wpiszę do binda odpowiednią
  nazwę i adres to wchodzi. Najprawdopodobniej jakiś pakiet przechodzi
  (pytanie o to jak się nazywają poszczególne komputery) ale już
  konkretne wejśćie nie.

  Nie jest to szczególnie uciążliwe (tylko bind mi puchnie ;-)
  ale jak ktoś wymyśli nazwę w stylu "ZDZICHU & KRYCHA" to już BIND
  wymięka...

--
Best regards,
 Tomasz                          mailto:tomek@xantypa.w3.pl