karta sieciowa

Hej ja znowu z tym samym problemem... moze tym razem ktos bedzie
znal sprawe ;-)
A wiec mam karte sieciowa 3Com 3C900COMBO-based Ethernet Adapter
(Generic) (pod windowsem nie ma problemow) pod linuxem 2.4...
pracuje na sieci wewnterznej... wszystko jest ok do momentu gdy
wylacze komputer (w lokalnej) podpiety bezposrednio do niej
(tylko jeden komp w lokalnej bez huba) wtedy linux ja wylacza
(sprawdza wczesniej chyba polaczenie... pokazuje chyba ze jakies
tam pakiety stracone) i wtedy ja wylacza... a najlepesze jest to
ze juz automatycznie nie wlacza... musze to zrobic recznie
(ifconfig eth0 down,up - eth0 jest na lokalna a eth1 na net -
musialem tak zrobic z pewnych wzgledow ;-)
sprawdzalem programikem dosowym 3c90xcfg.exe i ma ustawione
polaczenie (nie automatycznie) na stale przez skretke...
co z tym zrobic zeby linux jej nie wylaczal... zeby wogole nie
spr. polaczenia...(to samo dzialo sie na innym jajku, na
slackware, redszmacie i mandraku)
Dzieki za jakies wskazowki Pawel M.