Re: partycja

On Tue, Jul 09, 2002 at 05:18:05PM +0200, Patryk Ściborek wrote:

> www.partimage.org
> apt-get install partimage partimage-server partimage-doc (testing i sid)

Pytam się o program działający jak partimage a dostaję w odpowiedzi
metodę zainstalowania partimage? :)))) Ale czad, teo chyba ten upał...

> nie bardzo rozumiem pierwsza czesc wypowiedzi. jezeli ma czytac podmontowana partycje to nie ma z tym zadnych problemow. jezeli ma natomiast ja zapisywac to bedzie sie buzyl i sie pytal czy napewno ale bez porblemow pozwoli zapisac. oczywiscie lepiej w tym czasie nic nie kombinowac a przed/po operacji zsyncowac. ja osobiscie nigdy nie zapisywalem nowej partycji na podmontowana ale odczyt z podmontowanej nie sprawil zadnych klopotow. pakiet partimage-server to serwerek na ktory mozna na zywca wrzucac obrazek lub go z tamtad wczytywac. ma support dla ssl-a (ja mialem jakis czas temu problem z wylaczeniem ssl-a ale imo to byl problem kompilacji wersji debianowej a nie samego programu, nie wiem jak jest teraz). program tez umozliwia kompresje przy uzyciu roznych metod (m.in. gzip, bzip2). osobiscie zgralem nim ponad 20 obrazkow partycji fat32 po sieci i bylo ok. niestety byl troche wolniejszy od norton ghosta ale za to dzial pod linem i po dopisaniu jednej linijki w czasie instalacji linuksow przy uzyciu system

Dziękuję, za odpowiedź. Faktycznie, działa na podmotonwanej partycji,
zawsze działał tylko bałęm się kliknąc continue po ostrzeżeniu :)

Pozdrawiam.

--
  ___  __   _  _  ___  ___  __  ___  /)  Rafał  "Bluszcz"  Zawadzki  (\