Re: Kontroler CMD649

viTAM!
<!-- tekst bez polskich znakow diakrytycznych - czyli w mowie
polskich TEX-nikow "czysty belkot", bo musze korzystac z M$ Exchange -->

CZY chodzi o wyrob firmy JTT z Wroclawia, np. ADAX jakistam?
Jajko instalacyjne nalezy brac ze "smaku" UDMA, calkiem niezle funkcjonuje
na ADAX-ach.
Kompilacji nowego jajka po nalozeniu patch-a (np. wykorzystujac pakiet
kernel-patch-2.2.20-ide_20010504-1_all.deb) nie zrobilem tak jak nalezy,
OCZYWISCIE _z_braku_ czasu_na_dluzsze_eksperymentowanie_
po odpaleniu < make menuconfig  > .
Moze ktos to juz dobrze zrobil i bedzie tak mily, ze zaprezentuje plik
"kernel-config"?
Istotnym jest odpowiednie zaznaczenie opcji w sekcji CONFIG_BLK_DEV_*

pozdrawiam
coturnix

ps. Prosze nie przejmowac sie moim adresem e-mail.
      z platforma LINUX-a jestem zaprzyjazniony od 1992, gdy jeszcze
      w Polszcze bylo co-nieco przemyslu metalowego. Linux (i jego dodatkowe

      oprogramowanie: f2c, g77) pomaglo mi w przeniesieniu kodu
      zrodlowego pisanego w ICL-FORTRAN 1900 (Odra-1305), do normalnego C.