Inconsistency detected

witam

dzisiaj rano jak zwykle zrobilem sobie dist-upgrade
i chcialem puscic evolution a tu mi linker wariuje:

Inconsistency detected by ld.so: dynamic-link.h: 62:
elf_get_dynamic_info: Assertion `! "bad dynamic tag"' failed!"

ale bedac juz zaprawiony w bojach wiedzialem co robic.
ostatnio wypracowalem na to taka technike:
puszczam po /usr/lib skana robiacego ldd na kazdej bibliotece
a te ldd-ki ktore sie sypia powyzszym bugiem do pliku.
pozniej analiza i lapanie podejrzanych bibliotek i po
chwili mamy ptaszka: liboaf0.
dpkg --install --reinstall liboaf0

metoda druga to strace na sypiacym sie programie (tu evolution)
dziala nawet lepiej bo od razu pokazuje sypiaca sie biblioteke
ale nie mamy gwarancji czy gdzies nie czaja sie inne walace sie
biblioteki

juz wszystko w normie ale moze ktos mi powie co sie dzieje??

--
pozdrowka
Butthead