perl 5.6 w potato

witam

znalazlem sobie w woodym pakiet ktorego nie ma w potato wiec
postanowilem sciagnac i zainstalowac (glibca z woodiego mam
wiec moge instalowac drewniane pakiety prawie dowoli). pech
chcial ze w zaleznosciach byl nowszy od mojego debconf, no to
czemu nie, mozna i debconfa za jednym razem....
no i tutaj zaczely sie schody, oj strome i wyboiste schody...
nie moglem za chiny ludowe podmienic perla5.005 na 5.6 (tego
ktorego chcial nowy debconf). generalnie kopara mi opadla
jak dpkg kazal mi PELNYM ZDANIEM napisac ze na pewno chce
odinstalowac perl-a 5.005 ;)
powiem tylko tyle ze jakos ten caly bur^Wbalagan uprzatnalem
i jestem znow z ziemniaczkowym perlem. od teraz sobie tez
zapamietam ze zamiast "co ja nie zainstaluje!?" lepiej
poluzowac gdy widzimy po komunikatach dpkg ze cos sie dzieje
niedobrego

a tak wogole - da sie zainstalowac perla5.6 czy nie? bo z tego
co widze to ten potato predzej sie w woodiego zamieni niz bedzie
chodzil z nowym perlem....

--
butthead