Re: Odp: Odp: [troche OT] Plyta ABIT KT7A-RAID lub KG7-RAID

ark wrote:

> ABIT i KT7A-RAID nie wiec, jaka plyte MSI lub Solteka warto kupic pod
> Debiana i mirroring softwerowy?

Osobiscie wzialbym:
1. Asus (mialem juz kilka, zadnych problemow - ale drogo)
2. Gigabyte (u mnie jest GA-6BXC w serwerze, nie mam zastrzezen), MSI
3. Soltek (mam SL-75DRV5 w stacji roboczej, bez zarzutu sie spisuje ale
nie wiem jak do zastosowan serwerowych)

Ostatnimi czasy Gigabyte i MSI tak sie wyrobily ze konkuruja z Asusem,
nie to co kiedys, podzial Asus -> reszta swiata -> PC Chips... ;-)
Uwazam ze w Ggigabyte czy MSI mozna wchodzic w ciemno... Soltek? Hmmm...
ostatanio tez jakosc tych plyt znacznie sie poprawila, zaryzykowalbym
zakup do serwera jezeli roznica w cenie bylaby spora.

Sylwester Hendzel
Szczecin