Re: Odp: [troche OT] Plyta ABIT KT7A-RAID lub KG7-RAID

On Fri, 05 Jul 2002 20:24:10 +0200
dormitor <dormitor@2p.pl> wrote:

> Gdy coś sprzęt mi zaczyna szwankować to od razu winię tę płytę ;)

Swiete slowa. Jak ktos chce kupic problemy, to niech kupuje abita. Nie chce sie powtarzac, ale stanowczo odradzam, bo abit to syf. W kazdym razie BE6, BE6II na pewno. Nie bede pisal ile sie nagimnastykowalem z tymi plytami. A fakt, 8 urzadzen to kuszaca propozycja. I to byl moj blad, bo dalem sie uwiesc. Odkad zamienilem na solteka problemy zniknely.

> Cóż.. może mam pieprznięty egemplarz, a może jestem kaleka hardłerowy...
Nie, masz calkiem dobry :D U mnie bylo to samo.

Ja mialem debianka na tej plycie. Sam w sobie chodzil dobrze. Tyle, ze te sloty PCI... dwa maja identyczne IRQ... trzeci sprzegniety z IRQ HPT... Tak wyglada plyta gowna firmy abit :)
W kazdym razie ten raid to jest raid z nazwy, a z prawdziwym raidem to nie ma nic wspolnego. Nawet nie bardzo wiem czemu go tak nazwali, bo przeciez ta plyta ma _dwa_ _kontrolery_ IDE_ a nie _raida_ (chyba chodzilo o marketing czy reklame, alboco).

--
Pozdrowienia,
Michal Byrecki