Re: 30za60

A <alt_f4@wp.pl> na to:

> Hi!
>
> Mam pakiet taki pakiet (30za60) z TP SA i nie moge sie polaczyc z ich
> autoryzacja. Normalnie wszystko dziala (0202422,ppp,ppp), ale jak
> zmienie to na wymagane (0800200000,rejestracja,rejestracja) to sie
> wywala.
>
> Podejrzewam, ze jest to problem wyboru sposobu przekazywania hasla do
> ich serwera (pap/chap) tylko nie wiem co dalej moge zrobic.

Oj słuchaj. Ile ja się namęczyłem, żeby przejść przez rejestrację...
Mogli to zrobić prościej, ale nic to.

Od razu powiem, że do łączenia się z Siecią używam kppp (w wersji 2.0.10
z KDE 2.2.2).

Utworzyłem sobie połączenie - Rejestracja o parametrach:
tel: 0800200000
autoryzacja: pap/chap
DNS: 217.98.63.164

I to wszystko. Co prawda zalogowałem się dopiero za 3 razem. Podczas
pierwszych prób nie dało rady znaleźć serwera, na którym dokonujesz
rejestracji. Wchodzisz na stronę:

http://www.rejestracja.tpnet.pl/

Tam się rejestrujesz. I to wszystko.

Pamiętaj tylko o serwerze DNS. Musisz zmienić na ten, który Ci podałem.
Standardowe DNSy tepsy nie działają.

Mam nadzieję, że pomogłem.

Rafał

[ Rafal Bujnowski ][ bujnor@interia.pl ]