Re[4]: banery

Witaj Basia,

W Twoim liście datowanym 5 lipca 2002 (17:00:42) można przeczytać:

BN> W poszukiwaniu szukaj pelnych ciagow a nie numerow wersji itp...

BN> Do edycji mozesz uzyc mcedit tylko pamietaj ze nie wolno ci postawic znaku
BN> mniej/wiecej. Ma byc dogladnie ile jest. Polecam wlaczyc insert :)

tak wiem, ale mialem nadzieje ze mozna to zrobic przy pomocy dyrektyw.
Mniej roboty i podczas instalacji nowszej wersji zawsze zostana wpisy
;-)
Ale jako iz jestem wyjatkowo leniwa bestia, zamiast kompilowac odnowa
polatalem odrazu binarki ;-)
Efekt identyczny, przynajmniej niewiem czy moze byc jakas roznica.

BN> Poniewaz doczytalam ze jedziesz na wakacje wiec udanego wypoczynku zycze. Ja
BN> za jakies 2 tygodnie dopiero, ale chyba sobie wezme notebooka ze soba :))

Tobie i reszcie rowniez.
Laptopa oczywiscie biore.. no bo jak inaczej?
http://www.okuninka.pl/ polecam ;-)

BN> Pozdrawiam
BN> Basia

pozdrawiam