RE: masowe zakladanie uzytkownikow

From: Zalewski Grzegorz <grzegorz.zalewski@pkobp.pl>
To: debian-user-polish@lists.debian.org
CC: "'Basia Nowak'" <basianowak@hotmail.com>
Subject: RE: masowe zakladanie uzytkownikow
Date: Wed, 3 Jul 2002 14:07:09 +0200

> Witam
>
> Maly programik w perlu + odpowiednie wypisanie polecenia
> useradd daje super
> efekt... Ja mam cosik takiego tylko ze ja mam konta z SQLa brane.. ;)
>
> Pozdrawiam
> Basia

jak by mi jeszcze odrazu dodawal taych userow do mysql`a to jusz bede w
pelni szczesliwy, jak toby jeszcze mi tych userow dodawalo do danego aliasa
pocztowego jeszcze to jusz mam sprawe zalatwiona calkowicie :)

Co to za program ??

Wo wlasne dzielo... Tylko ze ja mam juz luserow w sqlu i wyciagnam z niego log/pass/geos i wykonuje useradd z odpowienimi parametrami.

Do aliasa mowisz... aliasy przewaznie wygladaja tak:
Jakis.Alias: login
wiec nie widze problemu. zalezy tylko jak ty to masz napisane...
Dodawanie do sqla z poziomy perla ladnie robi sie z DBI... ;)
W koncu wyciagnac/dodac do sqla to na jedno wychodzi tylko inne pytanie trzeba bazie zadac.. ;)

Pozdrawiam
Basia