From: Zalewski Grzegorz <grzegorz.zalewski@pkobp.pl>
To: "DEBIAN (E-mail)" <debian-user-polish@lists.debian.org>
Subject: masowe zakladanie uzytkownikow
Date: Wed, 3 Jul 2002 13:17:16 +0200

Mam pytanko mam do zalozenia okolo setki uzytkownikow i teraz czy istnieje
mozliwosc zeby mi np z plku txt wziol uzytkownikow i hasla i pozakladal
zebym nie musial ich z reki kazdego z osobna robic oraz  dodal powloke jaka
dla nich mam miec przyporzadkowana (/sbin/nologin)  ??? Jak mozna cos
takiego zrobic??

Z gory dzieki

Grzegorz Zalewski