Re: Macromedia flash a Woody

On Tue, Jul 02, 2002 at 06:09:05PM +0200, Wojtek Pietkiewicz wrote:
> Odkąd na domowej maszynie przeszedłem na Woodiego to mam problem ze
> stronami z flashem. Niezależnie której przeglądarki używam
> (netscape, mozilla) jeżeli łącze się np. z www.flash.com to przeglądarka
> zamiera przez jakiś czas (nie odświeża okienka, ale np. pobiera
> dane). Czasem trwa to chwilę a czasem dość długo (np. 5min). Następnie
> zaczyna pracować normalnie. Wersja flasha to 5.0 r48.
>
> Czy tylko ja mam z tym problem i w czym może on tkwić?

To są zdaje się jakieś jaja z próbą dostępu flasha do /dev/dsp
Miałem coś takiego i jakoś sobie poradziłem, ale nie pamiętam jak :-(
Jakiś plik w /tmp, czy coś takiego...
W każdym razie zacząłem rozwiązywać problem od użycia strace'a.

Marcin
--
Marcin Owsiany <porridge@debian.org>             http://marcin.owsiany.pl/
GnuPG: 1024D/60F41216  FE67 DA2D 0ACA FC5E 3F75  D6F6 3A0D 8AA0 60F4 1216