Macromedia flash a Woody

Witam.

Kiedyś o tym pisałem i myślałem, że znalazłem rozwiązanie, ale nie.

Odkąd na domowej maszynie przeszedłem na Woodiego to mam problem ze
stronami z flashem. Niezależnie której przeglądarki używam
(netscape, mozilla) jeżeli łącze się np. z www.flash.com to przeglądarka
zamiera przez jakiś czas (nie odświeża okienka, ale np. pobiera
dane). Czasem trwa to chwilę a czasem dość długo (np. 5min). Następnie
zaczyna pracować normalnie. Wersja flasha to 5.0 r48.

W pracy, pod Potato i tą samą wersją przeglądarki oraz flasha wszystko
jest OK (czasem przez chwile wzrasta drastycznie obciążenie procesora).

Czy tylko ja mam z tym problem i w czym może on tkwić?

Pozdrawiam.

--
  Wojtek ---======= icek@pwr.wroc.pl =======--- Pietkiewicz
 Świadomość - jest to emergentna własność 2-go rzędu struktur