Re: OFFTOPIC: Halasliwy komputer.

> Hehe, akurat przy mojej turbinie, to nie ma większego znaczenia.
> Ale tak poza tym to czy nie wydaje ci się, że jeżeli obudowa jest
> zamnknięta, to w pewnym momencie wiatraki mielą to samo ciepłe powietrze???
>
> pozdr,
> Piotr G.

Nie, bo wiatrak wypuychajac powietrze na zewnatrz tworzy wewnatrz
podcisnienie, a jak kazdy wie powietrze rozprezajac sie chlodnieje (z prawa
bodajze pascala). Natomiast wlatujac przez male otwory powietrze spreza sie
na wejsciu i rozpreza na wyjsciu, czyli w srodku obudowy - wiec chlodnieje :))

Skoro juz jest offtopic, to i ja sie dorzuce.
PO instalacji woodiego, po dluzszej pracy pod iksami resetuje mi sie monitor
(wlacza i wylacza). Pracuje przy rozdzielczosci 1152x864, monitor 17" LG
Studioworks, w specyfikacji stoi ze spokojnie tyle wyciaga ,wersja xfree
4.1.0-16. Pod potato tak sie nie dzialo :(.