Re: Potato & Ximian Evolution

On 1 Jul 2002, Jarek Bylina wrote:
> Mam Potato, a w nim zainstalowanego Ximian Gnoma
> wraz z Ximian Evolution (instalacja z internetu
> z pakietow ximianowych).

identycznie jak ja

> I w wyswietlanych
> tekstach listow (zarowno pisanych przeze mnie
> jak i odbieranych) zamiast polskich literek mam
> '_' (podkreslenie)...

grunt to locale + poszperaj w gnomecc i poustawiaj
wszystkie mozliwe fonty na iso8859-2 bo chyba
tylko z fontami masz problem. moze zerknij do
XF86Config i zobacz w jakiej kolejnosci sa tam
fonty podane.

a jak sobie zainstalujesz aspell-pl (recznie poprzez
wyciagniecie plikow z rpm-a bo deb-a nie znalazlem)
to evolution nawet ladnie sprawdza pisownie w naszym
jezyku. chociaz caly czas brakuje mu automatycznego wstawiania
entera po okreslonej kolumnie (jak np. pine)

--
pozdrowka
Butthead