Re: epic4 1.1.5 -- nowe pakiety przed uploadem do Debiana

On Sun, 30 Jun 2002, Miros/law Baran wrote:

> ...skompilowane dla unstable, znajdują się w moim repozytorium na:
>
> deb http://hell.pl/baran/tek/linux/debian ./
> deb-src http://hell.pl/baran/tek/linux/debian ./
>
> Jeśli ktoś zechciałby je wcześniej przetestować, byłbym zobowiązany.

Instalacja bezproblemowa, praca jak na razie również.
Podczas łączenia z serwerem dostaje komunikat:

Getnameinfo((null)): ai_family not supported

podejrzewam jednak iż jest to spowodowane jednym z moich skryptów

Jakiś poważnych problemów jak na razie nie zaobserwowałem

--
Kowalski Paweł