Re: gnome-panel i tło niektórych apletów

Marcin Owsiany wrote:
Mnie pod tematem Crux także okienka psują tło.

u mnie także (ale to chyba to samo co eazel?)
żeby było śmieszniej w GTKBe dzieje się coś innego (nie sprawdzałem innych tematów) od czasu do czasu, przy wywołaniu gnomowego 'Okna uruchamiania' tło całego panelu staje się czarne lub wypełnione zawartością aktywnego okna...

Otworzyłem kolejne zgłoszenie (151367), bo tamto jest zarchiwizowane.
miejmy nadzieję, że cosik drgnie
chociaż to nie wygląda na 'debian-specific'

pozdr.
--
szaleniec!? jaki szaleniec!?
tysiące szaleńców!!!