podsiec i proxy arp

Mam taki problem. Jestem polaczony przez LAN z serverem, ktory ma dostep do netu. Do mojego
komputera podlaczylem jeszcze jeden komputer (do drugiem karty sieciowej). Jak to wszystko
skonfigurowac zeby ten drugi komputer mial dostep do netu? Po kilku(nastu) godzinach zabawy
ustawilem u mnie proxy arp i teraz server widzi juz ten drugi komputer ale netu ciagle nie ma.
II komputer moze spingowac najwyzej zewnetrzyny adres servera. W czym moze byc problem?

Tohver