Re: ASC udało sie

On Sat, Jun 29, 2002 at 12:19:23PM +0200, Bartlomiej Krajewski wrote:

> http://packages.debian.org
> Na samym dole jest wyszukiwarka plików.
> Plik, którego szukasz jest w pakiecie libfreetype6-dev w Woodym i Sidzie, w
> Potato go nie ma.

A to nie jakis bag, ze nie ma tej biblioteki z zalezmosciach.

A tak w ogole to zapomnialem dopisac, ze ma Woodego.

Wielkie dzięi, ta wyszukiwarka pozwoliła mi nie tylko rozwiązać ten problem,
ale i następny.
UWAGI CO DO INSTALACJI:
Było coś nie tak z biblioteką libexpet1-dev.
Poza tym trzeba dociągnac sobie muze. Jest na serwerze, ktory podaja, ale
nie do konca tak jak podaja. Wchodzi sie na link, ktory podaja i z tamtad
dociera sie dalej, taki niemiecki serwer.

LarryN

--
|   Wawrzyniec Niewodniczański             www.larryn.prv.pl          |