Re: nagrywarka atapi i jajo 2.4

Wojtek Piecek wrote:

On Thu, Jun 27, 2002 at 09:58:21PM +0200, Piotr Potargowicz wrote:

Cze!

Pytanko: CZy pod jajem z serji 2.4 mozna wypalac na nagrywarce ATAPI ? W howto nic nie pisza o jajach 2.4 a i scsi emulation nie mogę tam znaleźć.... CZy jestem skazany na 2.2.x? :((( CZy może 2.5 albo coś?

A na 2.2 sie da? ;-) Uzywam tylko 2.4, na wczesniejszych nagrywalem na
scsi.

A tak btw - w razie wieszania sie maszyny przy montowaniu cd w
nagrywarce, polecam zamlaskac opcje 'dma tylko dla dyskow', u mnie
bylo konieczne.

Witka

U mnie emulacja scsi (CDRW - LG) dzial dosc dobrze zarowno na 2.2 jak i 2.4.x. Na 2.5.x nie probowalem. Jeszcze jedno, kazde z jajek kompilowalem sam, nie bralem nic z paczek (wole polegac na sobie).

Zdrowko

    Michal Ociepka

--
| Polski program do obsługi firmy dla Linuxa:        |