[no subject]

Hi
Mam serwerek proxy i podpiety do niego tylko jeden komp (bez
huba - bezposrednio kablem z przeplotem) i Gdy tylko wylacze
kompa tego w sieci wewnetrznej to linux wylacza karte ta na siec
(3Com 3C900COMBO-based Ethernet Adapter) a gdy wlaczam komputer
spowrotem to serwer nie wlacza mi tej karty automatycznie i
musze to zrobic recznie (ifconfig eth1 down ,up)
Co z tym zrobic? Dzieki  i pozdrawiam P.M.