Re: DHCP

On Thu, 27 Jun 2002, Piotr G. wrote:

> Skompilowałem, dhclient działa, ale.....
> pobiera zupełnie inne IP niz powinien.

Hmmm... To jakby nie jest wina dhclienta. No chyba, że odpalasz go na innym
interfejsie niż powinieneś. Sprawdź w /var/log/daemon.log, czy zgadza się
MAC Twojej sieciówki itd.

> i zwróciłem sie z pytaniem do pomocy technicznej mojego ISP.
> Niestety odpowiedź była wymijająca, ponieważ osoba,
> która odpowiada na maile, chyba nie za bardzo wiedziała
> dlaczego tak może być.

Cóż mogę poradzić...
Tak mi się tylko przypomina ta rzesza Chellowców, którzy to psioczą na UPC i
zachwalają Autocom...

--
Przemysław Maciuszko
Agora S.A.