Re: DHCP

On Tue, 25 Jun 2002 19:59:46 +0200
Bartosz Zapałowski <bartek@klepisko.eu.org> wrote:

> Pewnego dnia, a było to  Tue, 25 Jun 2002 19:48:45 +0200

> Skompiluj jądro zaznaczając opcje CONFIG_PACKET i CONFIG_FILTER.

Skompilowałem, dhclient działa, ale.....
pobiera zupełnie inne IP niz powinien.
Kiedyś na RedHacie miałem podobna sytuację,
i zwróciłem sie z pytaniem do pomocy technicznej mojego ISP.
Niestety odpowiedź była wymijająca, ponieważ osoba,
która odpowiada na maile, chyba nie za bardzo wiedziała
dlaczego tak może być.

pozdr,
Piotr G.