Re: nowe SSH w kartofelku ???

On Wed, Jun 26, 2002 at 01:07:43PM +0200, open@e-taurus.pl wrote:
>(http://security.debian.org/pool/updates/main/o/openssh/ssh_3.3p1-0.0potato2_i386.deb)

Jest już 3.3p1-0.0potato6
z kilkoma poprawkami, które powinny zapewnić bezproblemowy upgrade na
potato.

>pytanko: UsePrivilegeSeparation jest domyślnie wyłaczone a ja nie mam
>gdzie zrobić testu - jak mi sie cos wywali to mnie tez wywalą :(, czy
>może ktoś testował to na 2.2.19 lub 2.2.20 - podobno są duże problemy ze
>stabilnością na tych jajkach ???

Wyłączone?

changelog.Debian.gz:
openssh (1:3.3p1-0.0potato1) stable-security; urgency=high

  * NMU by the security team.
  * New upstream version.
    - Enable privilege separation by default.
  * Include patch from Solar Designer for privilege separation
    and compression on 2.2.x kernels.

U siebie jeszcze żadnych problemów nie stwierdziłem.
Przy okazji wyłączyłem SSH v1.

--
Jacek Politowski  [RPL.olsztyn]