Re: nowe SSH w kartofelku ???

On Wed, Jun 26, 2002 at 01:07:43PM +0200, open@e-taurus.pl wrote:
> (http://security.debian.org/pool/updates/main/o/openssh/ssh_3.3p1-0.0potato2_i386.deb)
>
> pytanko: UsePrivilegeSeparation jest domyślnie wyłaczone a ja nie mam

Z tego co zaobserwowałem w 3.3 domyślnie jest włączone. Można to zresztą
łatwo sprawdzić: po uzyskaniu połączenia, ale _przed_ zatwierdzeniem
hasła jeden z procesów ssh na serwerze powinien należeć do użytkownika
sshd (a nie do roota).

> gdzie zrobić testu - jak mi sie cos wywali to mnie tez wywalą :(, czy
> może ktoś testował to na 2.2.19 lub 2.2.20 - podobno są duże problemy ze
> stabilnością na tych jajkach ???

Na 2.2.20 od wczoraj na kilku maszynach - jak na razie bez żadnych problemów.

pozdrawiam,
rp.

--
"COMPILER THWARTED"