Re[4]: maskarada i kilka publicznych IP

Witaj Maxwel,

W Twoim liście datowanym 25 czerwca 2002 (13:21:58) można przeczytać:

M> No forward nie wystarczy niestety. Najpierw routing a potem dopiero zezwolenie
M> na forward pakietow przez maskarade.

M> pozdrawiam

to mam prosbe aby mi wytlumaczc.
jest serwer z Ip publicznym zalaczonym przekazywaniem IP w kernelku.
Za nim masq. oczywiscie komputerki za masq dzialaja slicznie.
serwer ma ip xxx.xxx.xxx.2
router ma ip xxx.xxx.xxx.1

daje kompowi w sieci IP xxx.xxx.xxx.3
jako bramke podaje ip serwera
wszytko ta sama klasa oczywiscie.
polaczenie dziala bezproblemowo.

koleja sprawa, ten serwer nieodziela fizycznie routera od sieci,
wiec jakis spryciaz ustawiajac ip routera wychodzi na zew. bedac poza
kontrola serwera. da sie to obejsc? szczerze watpie ale moze cos da
sie przekombinowac?

pozdrawiam
jr

--