Re: Fonty

On Thu, 20 Jun 2002 16:07:02 +0200 Rafal Bujnowski wrote:

> A Marcin Juszkiewicz <marcin@amiga.pl> na to:

"Tata a Marcin powiedział:" :)

> Na K6-2 350 też działał świetnie.
>
> BTW. Czy różni się wersja claws od zwykłego sylpheed'a?

  Rozbudowane filtry, scoring w newsach i jeszcze to, tamto i owamto.
Prawdę mówiąc to zwykłego za krótko używałem ;)

http://sylpheed-claws.sourceforge.net/ powie Ci więcej.

--
Marcin '(Szczepan|Hrw)' Juszkiewicz
mailto:(marcinj@(netbox|polnet.wroc)|(marcin|hrw|szczepan)@amiga).pl

      Ale nawet komanda nie wyrzynały całych miast stary chyba masz
      tłumaczonego Sapka z japońskiego, albo czytałeś do góry nogami.
                      -- Camaris