proftpd i wolne uploady

Witaj debian-user-polish!

  Mam pewnien problem, chodzi o proftpd.
  Ladnie sobie pokonfigurowalem, wszystko chodzi pieknie, ladnie sie
  pliki sciaga (kilka megabajtow/sek przy 100mbit sieci)
  Ale upload mam strasznie wolny, zedu 400-800 kbajtow/s
  pogoglowalem troche i wychodzi na to ze nie tylko jaj mam taki
  problem, a radą na to jest zapodanie najnowszej wersji.
  Problem w tym ze ja mam najnowsza wersje dostepna w sid'ie (dzisaj
  pobierana) i babol ten caly czas jest.
  Jak to mozna naprawic ?
  Albo jaki znacie fajny, konfigurowalny i bezpieczny server zamiast
  proftpd który normlanie uploaduje ?

--
Pozdrowienia,
 jackalek                          mailto:jackalek.listy@klej.net