Re: Fonty

A Jaroslaw Zieba <jaro@phc.6th.pl> na to:

> Polecam Evolution - mam w nim ok 15000 maili - i chodzi jak nowy :)

Wczoraj zainstalowałem do testów Evolution 1.0. Wrzuciłem do niego około
40 maili i jest bardziej ociężały niż Sylpheed 0.7.8 z blisko 15000
maili (dokładnie w chwili gdy piszę tego maila jest ich 14676).

Evolution wydaje mi się trochę ociężały. I przypominają mi się dodatkowo
czasy gdy używałem MS Outlook'a 98 :) Ale to akurat nie jest ważne.

Już za bardzo przyzwyczaiłem się do Sylpheed'a, którego polecam.

rafał

[ Rafal Bujnowski ][ bujnor@interia.pl ]
[ my page   http://www.bujnowski.z.pl/ ]